Przejdź do zawartości

Vlog: Dział ds. obsługi klienta


03 | 02 | 2021
Kierownik zespołu ds. obsługi klienta

Jako kierownik zarządzam zespołem składającym się z 7 osób. Doradzamy klientowi i od tego momentu zarządzamy całym procesem, czyli wprowadzaniem zamówienia, jego realizacją i całą procedurą administracyjną, która się z tym wiąże.

Obszary koncentracji

Koncentrujemy się na oferowaniu transportu zbiorowego i ładunków w całej Europie. Wykonujemy to we współpracy z naszym działem Connected Services oraz działami planowania.

Obsługa reklamacji

W ramach obsługi reklamacji rejestrujemy reklamację klienta, a następnie zgłaszamy ją kierownictwu w celu zapewnienia poprawy wydajności.

Pracownik zespołu ds. obsługi klienta

Jako pracownik zespołu ds. obsługi klienta naprawdę współpracujesz ściśle z klientem. Ponadto dbasz o podejście zorientowane na rozwiązania w zakresie rozwiązywania problemów. Informujesz klienta o statusie zamówienia. Odbieramy również telefony od klientów, którzy na przykład chcą dokonać zmiany w zamówieniu lub ewentualnie złożyć reklamację.

Cechy pracownika zespołu ds. obsługi klienta

Jako pracownik zespołu ds. obsługi klienta ważne jest, abyś był osobą empatyczną. Bardzo ważne jest, abyś komunikował się z klientem jasno i spokojnie. I pracował w sposób zorientowany na rozwiązania, wspierając klienta.

Rozwój działu

Obecnie pracujemy nad kilkoma automatyzacjami. W ten sposób możemy maksymalnie zautomatyzować wszystkie działania, które do tej pory były wykonywane manualnie. Zapewnia nam to więcej czasu na indywidualną obsługę klienta.

Mocne strony zespołu ds. obsługi klienta

Naszą mocną stroną jest zróżnicowany zespół profesjonalistów, z którymi współpracujemy. Nasz zespół posiada dużą wiedzę, zapał i doświadczenie w branży. Każdego dnia pracujemy nad zwiększeniem poziomu satysfakcji klientów.

 

Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nas usług.